Το συντριπτικό ποσοστό των επισκεπτών ενός ξενοδοχείου αναζητά πληροφορίες μέσω διαδικτύου (internet) για να επιλέξει το ξενοδοχείο της αρεσκείας του για την διαμονή του.

Συνήθως ο χρήστης πραγματοποιεί την κύρια έρευνα αγοράς μέσω του διαδικτύου και αφού φιλτράρει τα κύρια κριτήριά του , θα επιλέξει το ξενοδοχείο που ικανοποιεί περισσότερο τις απαιτήσεις του.

Η εμπειρία που αποκομίζει από κάθε ιστοσελίδα που επισκέπτεται παίζει καθοριστικό ρόλο για την τελική του απόφαση για την κράτηση.

Στο σημείο αυτό το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα θα το έχει το ξενοδοχείο με την πιο εύχρηστη, καλαίσθητη και οργανωμένη ιστοσελίδα